Det rockar hårt!

Nu har min övenattningsgäst gått. Riktigt trevligt igår åt rostbiff och postatissallad och sedan vi kollade på filmen "Detroit", hanldade om hårdrock. Ibland önskar jag at jag levde på den tiden då hårdrocken regerade och tjejer sprang backstage, stora fluffiga hår, röda läppar, korta röda klänningar, guldiga, höga klackar och pälsjacka, vilken dröm! Nog om att drömma..
Jag har lite bilder från igår, assesoarer, nyinköpt, jag, rummet och filmen.


 
Jag igår, med uppsatt hår (pga klippningen)


Min klocka, som jag gjort om


Mitt rum, ena sidan


Mitt rum, andra sidan


Den jättesöta kjolen



Bilder från filmen (discotjejen):



♥Fint som snus!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0