Ny bil?

Idag var ju som sagt jag och Julia och tittade på bilar. Inte för att vi skulle köpa någon (än), utan för att hennes mamma skulle köpa en ny. Och jag kan inte mer än instämma  hur roligt de skulle vara med körkort och någon svart fin sak att köra. Sedan så tog vi en liten sväng på stan, om man nu kan kalla det en liten sväng. De blev ju ganska länge och liksom Julia hittade jag en hel del fynd. Bland annat en mysdress som ska användas mycket i sommar när man är på sånt där myshumör som man bara är under de regniga sommardagarna. Jag hittade även en röd väska och lite annat smått.

Sedan åkte jag ut en snabbis till Sofia för hennes omtalade födelsedagskalas med glasstårta. Dock blev just den delen av kalaset lite stressigt. Men vi får ses någon dag när jag kommit hem från Stockholm, Och då vi åker redan imorgon känns det lite stressigt eftersom att jag inte packat ännu och imorgon är jag upptagen med en tid hos frisören. Det är lite som vanligt, när jag planerat att packa långt innan vi åker så blir det oftast en sista sekund packning då allt slängs ner i väskan. Men de löser sig väll det med. Men vi får se om jag hinner blogga något imorgon innan vi åker..


Julia framför sin drömbil.


                

Sofias födelsedagsprsentströja från My Tina och Lillan?





           

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0