Gårdagen - Idag - Imorgon

Hejsan!
Äntilgen igen hemma och en ledig stund. Vi tar allt frå början om vad jag har gjort.
Först (som ni vet) var jag på stan  Jennifer och sedan bar det iväg åt trädgårdsföreningen för mys med, förra, klassen.
Alla var lite trötta med men det var riktigt mysig att bara sitta och prata.De flesta ville kolla på matchen (Ryssland-Sverige) och vi var också hungriga.Vi drog oss in till centrum, en man kort. Vi började leta efter ett lämpigt ställe att äta på och samtidigt kolla sista av matchan. Det fick bli Kebebbaren, förövrigt den första i Linköping - inte illa!
Två klasskompisar och jag drog oss hemmåt,då vi bor åt samma håll. Jag sov sedan över hos en utav dem.

Jag kom hem vid tolv och tog en riktig låångdusch med peeling och rakning. Sedan upp till pappa för att hämta lite målargrejer. Jag ska nämligen måla om mitt rum, spännande! Sedan till mammas jobb och åt jättegod tornfisksallad och nu hemma.

Nu ska jag ta kontakt med Ida och Jennifer med flera om de kommande dagarna.
Här får ni liter bilder från igår:








Skor som inhandlades på H&M igår - Sköna och snygga!



Jag^
I omklädningsrummet på H&M. Trött som få efter en lång natt bestående av prat med Jennifer.




Mys i trädgårdsföreningen <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0