Nu grönskar det

Dålig uppdatering och allt, jag vet. Men det har varit så att jag har varit borta och sen har det ju varit midsommar och allt. Hoppas alla fick en bra midsommar. Själv tycker jag att midsommar är en väldigt överskattad dag på året. Då de flesta var bortresta bev det inte mycket till festande. Jag var med mamma och hennes kompisar och åt. Sedan drog jag till Ida där det blev ett mycket fototagende, haha. Roligt var det! Sedan bar det tillbaka till där mamma var och grillning. Vi tog bussen in till stan med förhopningar om något roligt, men icke sa nicke.. Vi åkte tillbaka, kolla på film med Emil och Carro kom en stund. På natten sov jag hos Ida.

Åkte hem relativt sent och fick ett ryck, som innabar att jag började måla mitt rum. Det blir det projekt att återkomma till.

Kvällen var sammanfattningsvis mycket trevlig med prat, skratt, mys, god mat, fotografering och trevligt sälskp.

Kolla även in Idas blogg 

Bilder från gårdagen:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0