Svartvitt

God efter middag. Jag sov ett par timmar, sedan åkte jag ner till stan. Mamma hade hittat en ny vintagebutik, hur kan man någonsin missa en butik som den här i lilla Linköping? Butiken heter Misoui vintage clothing och ligger upp mot trädgårdsföreningen, på dtottninggatan. För lite mer info gå in här --> Misoui. Den var helt fantastisk med udda klänningar från 70-talet, skärp, sjalar, hattar och massvis av väskor. Nackdelen var att storlekarna och passformerna också var udda. 

Vi ska nog åka till landet snart, det blir att sola imorgon - förhoppningsvis! 

Jag har en sak att erkänna: Jag är besatt av svartvita bilder!! 

Jag i sovkläder
See you tomorrow again folks!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0