Släcktkalas och målning

Min dag började ganska så sent. Det blev att hoppa in i duschen för ett kommande släcktkalas hemma hos oss. Till en början var det ganska lungt, men sen.. Det var två barn på ett år och två på en sisodär tre, fyra år. Det gick inte att höra vad den som satt bredivid hade att säga, då kan ni ju tänka er ljudnivån. Ett-åringarna skrek efter mat och för att de var så trötta, tre-åringarna bråkade om vem som skulle ha dockan plus att 16 stycken vuxna personer stt och tjatade, skrattad och skrek tvärs över rummen. 
Kort sagt en väldigt kaotisk släcktträff.  

Efter att de åkt -  pusst - blev det till att måla och sms:a lite smtidigt. Nu har jag målat halva (hmm) rummet två gånger. Jag ska alltså måla tre gånger så att man kan ju säga att det är en bit kvar. Efter att ha fått tillrekligt med verktyg så gick det jättebra!! 
Det blir så mycket ljusare i rummet också : )


Bilder från idag (klicka för större):


      Jag idag^             Maten^          Små kusiner in action^        Fin målartröja^         

Min fina fot ^
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0