Shopping shopping shopping

Herregud vad jag har shoppat idag. Jag gick upp jättetidigt, ja 10.00 är jättetidigt för mig.. Sedan åkte familjen (jag, min syster och min mamma) hem till Jennifer. Där fickade vi lite sedan åkte vi allihop för att kolla på bil. Det var väldigt skoj att kolla in alla fina bilar och få drömma lite om vår tid att bli med bil, haha. Där blev det lite chocklad, kaffelatte - mums - men mitt uppe i allt trevligt kom en turk och stötte på oss, han var lite rolig..  
Vi åkte sedan in till stan och det ett väldigt shoppande. Alla affärer har mycket realisation nu och då var det inte annat än för oss att passa på, eller hur? Efter ett par timmar på stan efter lunch och så, bar det hemmåt. Vi gick en sväng på IKANO och affärer runt om. Nu är jag jättetrött och funderar på att lägga mig tidigt.

I slutänden kom vi i alla fall hem med en ny, svart, fin bil. Jag kom hem med en väska, ett par mysbyxor, en bikini, en bh, ett par mjukis shorts, ett par skor, en trenchcoat och en axelbandslös tunika samt två presenter till min syster och en färgburk.


Lite bilder från dagen i norrköping (klicka för större bilder):



1: Jag idag.
2: Jennifer är målmedveten : ).
3: Vår goda mat (taco).
4: Min väska/necessär.
5: Alla inköp.
6: Nyinköpta väskan, älskar!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0