Kvällen

Jag är ju så smart, vet ni.. Jag glömde kameran hemma. Jag får skylla på att jag hade satt den på laddning och att det blev lite stressigt. Det är inte i hela världen. Det blev inte mycket folk hos Jocke. De flesa var trötta och hoppade av. Men trevligt blev det ändå, till en början. Det var Linus, Caroline, Jocke och jag. Efter en del vindrickande, pratande, sjungande, pajätande och spanskaöversättning, så blev det inte roligt för min del. Men det var trevligt så länge det varade. 
Haha, Linus och jag försökte översätta en spank låt, om den ens var spansk(?). Sedan låg vi och kollade på stjärnorna, som inte ens fanns. Caroline och jag pratade gamla minnen, jag äcklas fortfarande - blää. Måste bara tillägga att det var ett himla fint hus Jocke bodde i, stilrent, modernt och mycket fönster som släppte in ljus - Nice!

Nu ska jag göra mig i ordning, då Jocke och Linus kommer och lämnar lite glömda saker. Sedan ger jag mig av upp till pappa för att sova där.

Jag tror har Carro lite bilder, om jag kunde sno några. Så jag får väl säga som så att jag lägger upp bilder från kvällen vid ett annat tillfälle.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0