Jag ska måla hela världen

Som jag skrev tidigare så ska jag måla om i mitt rum. Det får bli som ett sommarprojekt, som jag brukar ha (läsa en bok, sy en klänning, ja ni fattar). Jag har inte riktigt kommit fram till hur jag vill ha det, än. Men att det ska bli vita väggar är fastställt. Lite tankar och funderingar har jag, men vet dock inte hur jag ska få ut dem. Just nu har jag bara målat En vägg, då jag inte har alla verktyg som är nödvändiga (för att inte totalt slita ihjäl sig eller få ett fult resultat). Har hittat en jätte bra sida för den som ska måla och är nybörjare. Den heter "måla över tapet"

Sä här ser det ut i mitt rum just nu:





Vill ha det vitt på väggarna och färg på textilierna. Men det är där problemet kommer - vilken färg? 
Lite inspiration:


BIlder: Homepoint
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0