Grattis!!

Först och främjst vill jag säga grattis till min syster18-års dagen. Hon fick ett blått lågt linne från SWE av mig samt ett jätte gulligt kort med en liten vink om vad hon får göra och så vidare nu när hon är 18, lägger ut det senare..

Förövrigt har jag målat hela dagen. Är helt slut nu, då jag målat sen klockan 9 till ungefär nu. Måste säga att det har gått väldigt bra idag och att jag fått in snitsen på hur man gör. Det är nästan färdigt och jag är jättenöjd, så det är värt mödan : ) Sorgligt nog tog färgen slut när det gick som bäst, nu är jag här igen med ett rum som är HALVmålat. Det får helt enkelt bli så att jag får måla det sista i natt. Mamma var så snäll och köpte mer färg åt mig.
Ska be pappa om att sätta up alla hyllor tavlor någon dag nästa vecka.

Här näst ska pappa, Kerstin och farfar komma för att fira syster. Det kommer att bli mysigt.


En före- och efterblid:



Dock ser det ur så hät på an andra sidan rummet:





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0