Bråk : S

Nu har jag varit och klippt mig hos snälla och söta Sara. Det blev mycket urklippt, men det växer ut. Jag hatar verkligen att klippa mig, sånt som måste göras dock. Jag gick på stan en stund efter och hittade en kjol på HM för 49:- !! Jättesöt. Träffade Ida en och pratade en stund. 

När jag åkte bussen hem blev det bråk. Vid en hållplats går det på en chilenare (eller något i den stilen) och busschauffören är turk, för att tillägga. 
Chilenaren visar upp ett kvitto och chauffören säger: Det där är inte giltigt.
Chilenaren ryter i: Jag har ju för fan betalat 30spänn och du säger att det inte är giltigt!
Chauffören: Det är fejk!
Chilenaren går ur bussen och börjar snacka skit med sina kompisar: Fan han säger att det är fejk, osv.
Då går chauffören ur bussen: Fan jag försöker vara snäll mot dig!
Han drar honom i tröjan och trycker upp honom.
Chilenaren: Fan släpp mig, jag vill fan inte slå dig, jag vill inte bli tagen av snuten, Idiot släpp mig för i helvete.
Folk börjar kolla sig om i bussen, en del skriker "Kör för fan" andra går fram och säger "Så, nu åker vi".
Efter ett tag tjafs mellan dem båda går han åter in, men inte nog med det. Han kör som en dåre sedan!
Ibland är det, tråkigt nog, så att fördomar man har mot utlänningar stämmer. Vilket folk det finns, här pratar vi om att lägga energi på fel saker. Han kunde lika gärna lutat sig tillbaka och åkt där ifrån, men nej, nej! Det gäller att solla här i livet, se det positiva och lägga energin där!

Mer bilder och så kommer senare hinner inte nu.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0