Varje sekund, varje minut

Hua mig. Nu står det packning överallt här hemma. Det är ju passande att bli trött just då också. Jag har varit bortrest i ett par dagar nu. Vi har varit i Björkfors på Daniels land från onsdag till fredag. Det har varit helt underbart med badande, tandborstande med ljuvlig utsickt, underbart väder, solning på klippor, och helt fantastiskt sällskap. Vi har åkt ut med båt och var vid flera öar, ätit god mat, pratat, skrattat och haft det makalöst bra.
Jag kan inte beskriva med ord hur underbart allt har varit. Jag trivdes i naturen. Dock inte bland festingar, myggor, spindlar - men sånt år man räkna med. Men omgivningen. Jag får tårar i ögonen när jag tänker tillbaka, jag njöt varje sekund. 

Jag får tacka Ida, David, Daniel, Martin och Hampus för en underbar vecka. 

Ta vara på er ledighet och ni som har sommalov, njut!


Bekantar oss med korna

Packningen innan resning av tält

Fantastisk utsikt från matplatsen

Andra dagen, ut med båten

Solning på klippa

Lite bus på valö, tredje dagen

The whole gang, well almost - without Martin




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0